خرید شارژ ایرانسل
نوشته شده توسط : sharj

خرید شارژ







ایرانسل

در صورتی که مشترک، تا مهلت پرداخت تعیین شده، اقدام به پرداخت صورت‌حساب تلفن همراه خود ننماید، خط تلفن وی به حالت تعلیق یک طرفه درخواهد آمد. در این حالت، مشترک تنها قادر به دریافت تماس و پیام کوتاه می‌باشد و امکان برقراری تماس و ارسال پیام کوتاه را نخواهد خرید شارژ ایرانسل داشت.
. شارژ خط خرید شارژ ایرانسل به خط
۵. شارژ خرید شارژ ایرانسل الکترونیکی (e-Charge)
اطلاعیه محدودیت در تعداد سیم کارت های تحت مالکیت خرید شارژ ایرانسل
در این قسمت قادر خواهید بود کدشناسه، بدهی معوقه و کارکرد جاری خرید شارژ ایرانسل سیم کارت خود را مشاهده نماید.
بعد از وارد کردن خرید شارژ ایرانسل مبلغ مورد نظر برای پرداخت (به صورت پیش فرض بدهی معوقه را نمایش می دهد) و انتخاب بانک، روی گزینه پرداخت کلیک کنید.
در صورتی‌که مشترک قبل از تمام شدن یک دوره و دریافت صورت‌حساب، از تمامی اعتبار خود استفاده نموده باشد، جهت ممانعت از تعلیق یک‌طرفه خط: (۱) می‌تواند قسمتی از بدهی خود به ایرانسل را تسویه نموده و مجدداً خرید شارژ ایرانسل حسابش را به مقداری کمتر از حد اعتبار کاهش دهد و یا (۲) می‌تواند با پرداخت سپرده به ایرانسل میزان حد اعتبار خود را افزایش دهد.
شما می‌توانید با مراجعه به فروشندگان مجاز ایرانسل که مجهز به سرویس شارژ الکترونیکی می‌باشند، نسبت به پرداخت قبض خود اقدام کنید؛ در این نحوه پرداخت، شما ۲ پیام کوتاه دریافت می‌کنید که مبنی بر تایید پرداخت قبض شما در سیستم صورت‌حساب شرکت خرید شارژ ایرانسل می‌باشد.
شما مشترک دائمی ایرانسل می‌توانید با استفاده از کد خرید شارژ ایرانسل OK #رمزکارت شارژ*۱۳۰* مبلغ کارت شارژ خریداری شده را به حساب سیم کارت دائمی خود واریز نمایید.
برای کسب اطلاعات بیشتر با خدمات مشترکین با شماره ۷۰۰ با استفاده از تلفن همراه ایرانسل خود تماس بگیرید هزینه این تماس صرفنظر از مدت زمان مکالمه معادل هزینه ثابت یک دقیقه تماس ایرانسل به ایرانسل می باشد. شما همچنین می توانید از هر خط دیگری با شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید. این تماس ها بر اساس خرید شارژ ایرانسل نرخ های تعیین شده توسط اپراتورهای دیگر محاسبه می گردد.
اگر پس از گذشت ۱۴۰ روز از تاریخ صدور صورت‌حساب، سیم کارت همچنان به حالت تعلیق کامل باقی بماند و مشترک اقدام به تسویه حساب خود ننماید، شماره تلفن همراه وی از شبکه ایرانسل حذف خواهد خرید شارژ ایرانسل شد. در این حالت، مشترک کلیه حقوق خود را در ارتباط با مالکیت و استفاده از این شماره تلفن از دست خواهد داد.
۶. کارت شارژ خرید شارژ ایرانسل
قوانین خرید شارژ ایرانسل قطع خدمات
شما مشترک دائمی ایرانسل می‌توانید وارد کنترل حساب اینترنتی خود شوید و در قسمت صورت‌حساب گزینه پرداخت قبض را انتخاب نمایید. (اگر رمز کنترل حساب اینترنتی را ندارید یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۱۳۰ ارسال کرده و خرید شارژ ایرانسل منتظر دریافت رمز از طریق پیام کوتاه باشید.)
مبلغ قبض یک مشترک دائمی را یک مشترک اعتباری می‌تواند با استفاده از سرویس شارژ خط به خط و از اعتبار حساب سیم کارت اعتباری خود خرید شارژ ایرانسل پرداخت نمایند.
• اگر مشتری در مدت ۲۸ روز صورتحساب خود را پرداخت ننماید، شماره تلفن همراه او به مدت ۵۷ روز به حالت تعلیق یک طرفه در خواهد آمد. در این حالت مشتری تنها قادر به دریافت تماس و SMS خواهد بود. در صورت عدم پرداخت صورتحساب در این دوره ۵۷ روزه، مشترک وارد دوره تعلیق کامل می شود. که در آن خط مشترک به طور کامل قطع می گردد. اگر مشترک ۵۱ روز در حالت تعلیق کامل خرید شارژ ایرانسل باقی بماند، شماره تلفن همراه (وحساب او) از شبکه حذف می گردد.
خدمات ایرانسل ممکن است بدون هیچ تذکر قبلی تغییر یافته، اضافه شده و یا کاهش یابند. تمام حقوق برای ایرانسل محفوظ می باشد و این مطالب نباید به هیچ نحوی مورد بهره برداری قرار گرفته و یا بدون اجازه کتبی ازایرانسل به طور کامل یا جزئی مورد کپی برداری قرار خرید شارژ ایرانسل بگیرد.
۷. پرداخت از طریق خرید شارژ ایرانسل کنترل حساب اینترنتی
صورت‌حساب تلفن همراه شما به صورت دو ماه یک‌بار برایتان ارسال می‌گردد. روش دریافت این صورت‌حساب بسته به انتخاب خود شما می‌تواند از طریق پست، کنترل حساب اینترنتی (e-Care) و یا پست الکترونیکی باشد. در صورت عدم دریافت صورت‌حساب پس از گذشت یک ماه، خواهشمند است با شماره ۷۰۰ یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس حاصل کرده و یا حضوراً به مراکز خدماتی ایرانسل مراجعه نمایید. خرید شارژ ایرانسل
تعلیق خط در صورت عدم پرداخت خرید شارژ ایرانسل قبض
در این صورت، در خرید شارژ ایرانسل ماه‌های بعد نیز می‌تواند تا حد اعتبار افزوده شده، از خدمات شبکه استفاده نماید.
اطلاعات موجود در این وب سایت تنها به منظور تبلیغات بوده و ایجاب آور برای ایجاد تعهد نمی باشد. با اینکه ایرانسل تمام سعی خود را به کار گرفته تا صحت این اطلاعات را تضمین نماید ولی نمی‌تواند در قبال هیچ خرید شارژ ایرانسل هزینه ، ضرر و یا خسارتی که در نتیجه اشتباه تایپی، اطلاعات نادرست و یا تغییرات به عمل آمده متوجه کسی شده مسئول باشد.
پس از گذشت ۵۷ روز از تعلیق یک طرفه، و عدم تسویه حساب در این مدت، خط تلفن همراه به صورت خودکار به حالت تعلیق کامل درخواهد آمد. در این حالت مشترک نه تنها قادر به برقراری تماس و ارسال پیام کوتاه نخواهد بود، بلکه امکان دریافت تماس و پیام خرید شارژ ایرانسل کوتاه را هم نخواهد داشت.
پس از وارد کردن شماره ۱۶ رقمی کارت شتاب، رمز خرید شارژ ایرانسل اینترنتی، کد CVV۲، تاریخ انقضای کارت و کد امنیتی، روی گزینه تایید کلیک کنید تا صفحه تاییدیه پرداخت نمایان گردد. در این قسمت، روی گزینه پرداخت کلیک کنید تا عملیات پرداخت تکمیل شود.





:: برچسب‌ها: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت ملت, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت تجارت, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مسکن, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کشاورزی, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سپه, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت اقتصادنوین خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پاسارگاد خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پارسیان, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کارآفرین, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سینا ,
:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: